Life itself

Ångest. Sitter här i sängen med världens finaste tjej som sover så fint brevid mig. Imorgon måste jag lämna henne och vara utan henne en vecka igen. Jag vill inte. I smyg vill jag låta bli att lämna henne, i smyg vill jag hämta henne tidigt på förskolan innan hennes pappa hinner, i smyg vill jag inte dela henne med honom.
Jag vill ha henne hos mig hela tiden. Visst är det skönt med lite ensam tid oxå. Kunna gå på bio, gå ut, spela hur hög musik jag vill, sova länge...men, helst vill jag ha henne hos mig hela tiden. Jag behöver nog ingen annan.





Kommentarer

  1. Postat av: Linda

    2009-09-28 @ 09:01:51
    URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

    hejhej, va fint skrivet, tror nog att ni båda tänker så...



    Kramis

  2. Postat av: Martiin

    2009-09-28 @ 10:57:54

    haha va fint! du får kidnappa henne!! :p

  3. Postat av: Linda

    2009-09-29 @ 13:03:46
    URL: http://enmammaslycka.blogg.se/

    haha nä det får hon inte :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback