JONNA hjärta IKEA

Idag har jag varit ledig :) Funderade vad jag skulle hitta på denna lediga dag och kom på att jag behöver assietter så ett besök på IKEA skulle passa bra...Så föreslog min vän Veronica, som jag inte har träffat på typ två år, att vi skulle åka dit, jättekul! Så hon och hennes son Mille kom och hämtade mig och vi spenderade ca 3 timmar på IKEA.
Jag kom hem med ett nytt sovrum! I princip :p Köpte ny sängstomme, ny taklampa och gardiner...sen lila, gröna och blåa assietter i glas (de jag åkte dit för) nytt påslakan och örngott. Känner mig jättenöjd...men det får nog bli ett till besök snart för...jag kom på en massa annat jag behöver oxå!

Här är iaf min nya säng: 

Så köpte jag även spetsgardiner och en ljuskrona som taklampa :)  
Sängen känns jättehög, Lova kom knappt upp i den! Det älskar jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback