SM-guld

Veckan började med att jag var nervös som sjutton...jag ska ju åka till det stora landet Amerika på söndag. Först är det ca 9 timmars flygresa till Chicago sen vänta där i ca 3 timmar sen fortsätter resan med ca 5 timmar flyg till LA. Jag gillar verkligen inte att flyga...och speciellt inte ensam. När man flyger med andra så får man ju något annat att tänka på, men är man själv så hinner man ju tänka lite mer...av nån konstig anledningen så blir jag alltid väldigt gråtmild, tårarna bara rinner utan att jag kan kontrollera det...jag är inte ledsen, men tårarna rinner, jag känner mig rätt lugn samtidigt som det känns som panik inne i kroppen...svårt att förklara.

Men just nu, så känner jag mig faktiskt rätt lugn och bara förväntansfull! :) Det pirrar i magen och det enda jag är nervös för nu är att min väska ska vara för tung...jag har packat det mesta nu, och då har jag ändå vart snål med kläderna...men jag tycker att allt som är med nu är nödvändigt!

För övrigt så är Djurgården i SM-final i hockey! Det var 9 år sedan DIF vann guld nu så det är på tiden! När jag var yngre gick vi rätt ofta på slutspelen i hockey, jag älskar att gå på hockey! Känslan när järnkaminerna kommer in på isen genom kaminen som sprutar eld är underbar! Och vilken klack det var i onsdags! Den tog upp hela kortsidan, hur snyggt som helst! DIF vann, efter sudden death, så det var lite av en rysare! Sen igår så spöade de verkligen skiten ur Linköping så nu är dom i final!!! Det trista är bara att jag kommer att missa alla finalerna...det är bäst av sju som gäller, men förhoppningsvis får jag ett sms när jag är borta där det står att Djurgården har vunnit SM-guld :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback