Venice


Promenaden utanför Kajsas hus


Samma, stället med en svart ring runt är där jag tatuerade mig


Stranden


Väggkonst


Strandhäng


Jim Morrison huset


Mitt bland alla de vanliga husen så dök det här huset upp :) Ser ut som ett vampyrhus! Me like!


Takhäng


En dag spenderades på 6 flags - Magic Mountain


Det fanns många grymma bergodalbanor, en av dem var denna


Syns inte jättebra på bilden men man hängde iaf med magen neråt marken så det kändes som man flög :)


Bye Bye Magic Mountain


Santa Monica piren


"Ta kort på mig!" säger egot och ger kameran till Kajsa :)


Hängde lite vid skateboardramperna


Snygg skejtare ;)


På Zeldas gjorde de världens godaste Mini donuts! Beroendeframkallande...


Mmmmm


Många dagar/kvällar spenderades såhär - Böcker och donuts


Domino och vin ftw!


Bästa sushin finns i Venice


Mitt fina armband jag gjorde där, fanns en liten butik med massor av olika stenar, pärlor osv...så jag plockade ihop de jag ville ha och satte mig i verkstan de hade bak i butiken och gjorde mitt eget Venice armband...finns ett V med på det oxå och fågeln är en Kolibri...jag såg tre st i Venice och var alldeles till mig och Kajsa bara suckar åt mig...


Hollywood

Allt som allt så var det en grym semester och jag hade det superbra. Venice är så chill och känns så kravlöst...det gjorde mig bra att vara där :)

Du och jag Emil...

Snygg                                                   Snyggare






Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-04-28 @ 14:00:38

    wow wow wow! lyllo dig! haha

    jag vill också!!!

  2. Postat av: martin

    2010-05-03 @ 18:12:30

    JAG MEED!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback