Besök!

Idag hade vi finbesök från Åkers Styckebruk. Min kompis Veronica kom upp med sin minsting Emilia.
Veronica och jag lärde känna varandra när vi var runt 11-12 år tror jag, det var på vårt dåvarande landställe vid Flen. Sedan spenderade jag nästan hela högstadiet med henne i Flen. Grymt roliga dagar! Åh vad mycket kul vi har haft :)


Emilia, Vera och Lova


Sötnosen Emilia som för övrigt är världens snällaste unge. Inte ett ljud på hela eftermiddagen, hon satt på golvet i lugn och ro och lekte för sig själv hela tiden :)


Middag



Emilia


Kommentarer

  1. Postat av: Veronica

    2010-08-14 @ 11:20:59

    Ja du Jonna! Grymt mycket kul vi har haft... :)

    men jag tror vi typ var 9 år när vi träffades första sommaren. :)

    Jättefina bilder!

    Hoppas vi ses snart igen. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback