Onödigt vetande

Du heter: Jonna Maria Linnéa Hamnström

Låt som när du är ledsen sörjer till: Det mesta av Kent

Beroende av: Närhet

Vad tror folk om dig: Att jag är megasnäll

Stämmer det? Bara mot dom jag tycker om

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Brukar du skratta för dig själv? Klart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Aa, blir asbra babe :)"

Har du haft sex idag: Inte än

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer men oftast "Hallå"

Vem ringde du senast? Ylva

Antal timmar sömn inatt: 5 timmar

Sov du ensam: Yes

Brukar du komma i tid: Alltid till jobbet, aldrig till möten med vänner dock...

Hur känner du dig nu: Uttråkad och äcklig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller blommönstrat (som inte är en färg jag vet men jaja)

Vad tycker du om fötter: Inget fan av fötter så länge jag slipper ha dom för nära så är det ok

Vad saknar du: Kajsa, pengar och självdisciplin

Hade du en bra kväll igår: Grym!

Favorit dryck på morgonen: Té med mjölk och socker

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid midnatt

Är du blyg?: Njae, ibland, är mer feg än blyg

Sysslar du med någon idrott: hahaha

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I do

Har du spytt offentligt: Ja, både pga fylla och graviditet

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha massor med sex

Är du bortskämd?: Lite kanske

Vad är det värsta du vet?: Folk i allmänhet

Vad är det finaste du fått?: Lova

En speciell dag du minns: 4 juni 2009 när jag såg Bruce första gången

När grät du senast: Idag

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ta med mig Lova och åka nån annanstans ett tag

Vill du gifta dig: Jag tror det

Vill du ha barn: Fler? Kanske...förmodligen...

Är du musikalisk?: Inte det minsta tyvärr

Vad dricker du helst när du är törstig: vitamin well 's everyday

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mmm

Biter du på naglarna: Nej usch fy vad äckligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback