Addicted yet again

Återigen, beroende av en serie...och det bästa är att det är en sån gammal serie. Jag älskar när man börjar gilla en serie som är gammal, då man har en massa säsonger framför sig att njuta av :) Det värsta är när man är beroende av en serie som är ny, och man måste vänta en vecka innan nästa avsnitt kommer...Man kan ju tröttna bara pga av väntan...eller kanske inte. Åh vad jag längtar efter True Blood...jag minns hur besviken jag blev när de hade skjutit upp sista avsnittet en vecka pga nån jävla sport! Wtf. Jag ville nästan gråta. En vecka till, hur f-n ska jag klara det!! Men ja, det var ju ett tag sen nu...och nu väntar vi på säsong fyra!
Tänkte göra en lista på de bästa serierna ever...men det är ju assvårt! Några exempel:
Sopranos, Gilmore girls, Entourage, True Blood, Sex and the city, How I met your mother, Mad men, Vänner, Parenthood 2010...jag kan nog fortsätta i all evightet. Men Sopranos kmr nog alltid först...

Anyways, min senaste addiction är

Var tvungen att ta den här megafula bilden från säsong ett! haha

För övrigt, jag ÄLSKAR Barney! Tidigare, när jag bara sett enstaka avsnitt på tvn, gillade jag honom inte alls (what!) men hallå, bästa karaktären ever!


Kommentarer

  1. Postat av: Madde

    2010-12-19 @ 15:24:51
    URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

    Jobbigt att v vecka behöva vänta på nästa vampire diaries


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback