Annandagen 07:37

Lova: De med röda svärd är onda och de med blåa svärd är goda. Och de flesta kan ha två svärd.
Jag: Vad pratar du om?
Lova: Star wars såklart, du vet ju ingenting.
Jag: Jaha.
Lova: Darth Vader är Luke Skywalkers pappa, men vet du vem Leia är?
Jag: Hans mamma?
Lova: Nej, hans syster ju. Men Darth Vader är elak och Luke Skywalker är god så han kan väl inte vara hans pappa?
Jag: Men, bara för att hans pappa är elak så behöver inte Luke vara det, förresten så var väl Darth Vader god innan han blev förvandlad?
Lova: Ja, då hette han Anakin.

Vi har förmodligen fått allt fel, (och Martin vägrar förklara) men ändå. Fattar inte vad hon fått sitt intresse för Star wars från. Hon pratar om det hela tiden.


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2010-12-27 @ 02:05:32

    Sa javla bra att hon alskar star wars och rymden, for space rules!!!!

    hon e sa smart att hon redan nu kan utbravera sin egen mamma. HAJJA!

    may the force be with her

  2. Postat av: kajsa

    2010-12-27 @ 02:06:52

    for ovrigt, hur fan kunde du tro att leia var luke's mamma??! ILLA

  3. Postat av: Kajsa

    2010-12-27 @ 02:08:32

    vars fan tog alla mina as bra och vettiga komentarer vagen?~!

  4. Postat av: Martin

    2010-12-28 @ 18:29:36

    Trodde jag hade förklarat redan? Sa väl förra gången du tog upp det att anakin är darth vader.



    Lova har alla rätt. Tio poäng!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback