Snart kommer tandfén

Idag är vi lediga jag och Lova :) Ska käka lunch med mamma sedan till Anna för att bli fina i håret båda två och sen bär det av till Ylva, Christoffer och lilla Maya. Busy day, love it!

För övrigt har något stort hänt i Lovas värld. Hon har två lösa tänder! Hon är superexalterad och ringde alla och berättade igår när vi märkte det :) Hon är så himla stor nu, det är svårt att förstå...


Anyways, satte ju upp lite foton i sovrummet, blev fint!




Lite svårt att se vad det är för foton men dessa är det iaf;



En finfin vägg med andra ord! :)

Såg för övrigt nu att det är snöstorm ute, nästan, for fuck sake.


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2010-12-21 @ 04:12:29

    HAHAHAH!!!

    satt o kollade igenom alla dina inlagg, eller inte alla, de senaste, sa bah lackade jag till nar jag sag alla foton. VA FAN E MIN BILD?!??! blev typ tokig pa mindre an tre roda, sa bah... oj, da, dar e ju min bild :) hahaha



    jag langtar till min semester!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback