Jul

Julen var fin. Julen är fin varannat år när Lova är hemma :) Det som var roligast med julen var att Lova vart så himla lycklig över varenda paket hon fick. Det var som om hon inte hade förväntat sig nåt alls. När hon fick första julklappen så ba; TILL MIIG!! Mamma, jag fick ett pakeet!!! Sen när hon fick andra; Jag fick ett till!!! Nu har jag fått två stycken!!! helt hysterisk :D Det var underbart att se. Och hon var sån hela kvällen, verkligen tacksam liksom...jag som alltid sett henne som lite bortskämd :p såg henne på ett annat sätt!

Samma sak när Tomten kom. Vi trodde nästan inte att hon fattade att det var pappa, men det var bara det att hon verkligen spelade med, för sen sa hon ju att hon visste att det var morfar :)

På fredag är det nyår, jag ser faktiskt fram emot det i år. Borde inte, men jag gör det. Sen är det 2011...galet. Och då kommer Kajsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback