Do not try this at home

Det var lite stopp i brunnen under badkaret, sådär så det rinner lite trögt och brunnen nästan svämmar över men inte riktigt. Det går dock inte att bada, då blir det översvämning men duscha har funkat. Men lilltjejen vill ju bada och har tjatat så mamma tar på sig gummihandskar och dyker ner i avloppsbrunnen, tar bort diverse hår och..ja mer hår. Och rensar så gott det går. Känner sig ganska bra och händig. Sen går vi och duschar, då blir det översvämning, på riktigt. Badrumsmattan flyter omkring (eller ja, inte för att det är tillräckligt stort för att den ska flyta omkring just, men den flyter iaf). Hur fan kan man skapa ännu mer stopp genom att rensa?
Jag säger då det, jag är så jävla grym.
Lyckas med det omöjliga.


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2010-01-27 @ 05:49:07

    hahah! Da ar inte jag den enda som lyckas med sadan dumheter, kanns bra. Javligt bra.

  2. Postat av: Ems

    2010-01-29 @ 12:42:41

    hahaha, gör som jag, ring fastighetsskötaren för vad det än må vara.... byta glödlampa, byta propp, rensa avlopp... han kommer så snällt och jag ler och han byter. Ibland är det strålande att vara tjej=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback