Du har viljan att bli större, här är du redan stor

Har hört om Melissa Horn, hypen kring henne. Men inte velat gilla. Sen hörde jag henne på Tracks listan när jag åkte i bilen med syster, så det är egentligen hennes fel. Låten fastnade...jag höll mig ett tag men sen så idag letade jag upp henne på Spotify...det är hatkärlek. Jag vill inte riktigt lyssna för att alla låtar är så sorgsna. Man blir nere av att lyssna på henne, men jag kan inte låta bli.

Här är Jag kan inte skilja på, från senaste skivan Säg ingenting till mig




Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-01-20 @ 10:30:21

    Finns det fortfarande utrymme för sådana här artister? Måste säga att jag inte vart speciellt imponerad. Men det är kanske lite tidigt att dra slutsats?

  2. Postat av: Jonna

    2010-01-20 @ 11:09:49
    URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

    Alla kan inte gilla :)

    Jag är kär, hon är ju så himla vacker oxå.

    Turnén sålde slut så jag antar att folk gillart!

  3. Postat av: Anonym

    2010-01-20 @ 11:44:33
    URL: http://dahbitch.blogg.se/

    fin :)

  4. Postat av: M

    2010-01-21 @ 10:05:04

    Ems - du låter lite ... avis? ;) wink wink nudge nudge! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback