För vi har tagit examen!

Lite bilder från examensdagen i Filadelfiakyrkan 15 januari


Kyrkan

Ceremonin börjar, folk kommer upp med flaggor under fanfar


Ca 1 timme och 15 min senare är det dags för sjuksköterskorna, rektor är hon i ljus kavaj


Jag är påväg upp, går sist framför tjejen med studentmössan


Fortfarande påväg upp, sist med rosa klänning och svart kofta


Uppe!


Skakar hand med rektorn och får mitt kuvert

Ylva skakar hand, jag sitter där uppe och jublar och klappar :p


Ssku11A, halva vår klass


Utanför efter ceremonin


Alla foton är tagna av Martin :)


Kommentarer

  1. Postat av: M

    2010-01-21 @ 10:05:48

    YAY! Du är en sjuk, sköterska!



    it had to be done.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback