Helgen

Fredagen såg ut som så att jag, Lena, Emelie, Fredrik, Emmy och Amanda hängde först på Nada - mysigt söderhäng med Stockholms snyggaste bartender, sen drog vi till El mundo - För mycket folk och jobbiga norrlänningar, men gratis shots! sen gick vi vidare till Imperiet (kräkas) usch hemskt ställe, vi stannade ca 3 min innan vi åkte hem.

Lördagen, pluggade lite på dagen, sen tog jag mitt pick och pack och drog hem till mina tvillingar där vi käkade god spaghetti och köttfärssås (första gången Pelin gjorde) och drack Rosé. Sen bar det av till Nada igen, självklart för att det är ett nice ställe och inte för att bartendern är så snygg :p Sedan drog vi till Strand där Pelins kompis Joel spelade. Det var i lilla baren så gratis inträde och trångt! :) Jag har aldrig sett så mkt folk i lilla baren, det var kö in hela kvällen. Sjukt. 

Söndag, borde plugga men har ingen energi eller motivation. Käkade frukost/lunch, brunch heter det visst, med Martin på Vurma. Myscafé vid Hornstull med grym mat! 

Idag är en sådan dag som jag hade velat promenera i flera timmar och bara lyssna på musik, kanske lägga mig på bryggan i Årstaviken jag låg på i somras och somnade till en stund...men nej, för det är vinter och för kallt för att vara ute för nöjes skull. Hata.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback