I can drink a whole Henessey fifth, some call that a problem but I call it a gift

Vaknade upp med suget av att lyssna på hip hop, ja, jag tror att jag söp bort allt vett igår.
Så nu ligger jag i min säng, med lite lätt huvudvärk och lyssnar på låtar som alla innehåller orden bitch och fuck i varannan mening. Ok, till hiphopens försvar kan jag säga att jag just nu lyssnar på väldigt dålig hip hop...det finns ju hip hop med bra texter oxå, DMX är inte en av dom :p 
Musiken roar mig, men det är så himla dåligt...kan inte riktigt haja att nån sitter och lyssnar på detta och njuter som jag kan njuta av min musik. Nej, hip hop är inte min grej.
Fast nu när jag tänker efter är ju en av låtarna på min all time favourites lista faktiskt hip hop...The Seed (2.0) med The Roots feat. Cody ChesnuTT. Fast det vill jag inte kalla hip hop, jag kallar det musik.







 För övrigt vill jag oxå ha en tröja som det står "Hustler" på.


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2010-01-26 @ 00:55:16

    Haha, sa sant sa sant. Eller som man sager i hiphop carlden; WORD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback