Ljusglimtar i stressen

Hm. Jag är stressad, skolan är slut om...10 dagar! Vart tog tiden vägen? Jag har massor kvar att göra...eller inte jättemkt, men tillräckligt för att jag ska ha denna ständiga magvärk. Och illamående, hela tiden.
Är sjukt stressad över att inte ha fixat jobb än, men skjuter det åt sidan och fokuserar på skolan nu, annars lägger jag mig bara ner och bryter ihop igen.

Ljusglimtar i stressen;

* LOVA min älskade lilla (kaxiga) bråkstake. Usch vad hon är kaxig mot mig nu, speciellt när vi är med andra. Så skumt, när jag inte är med så säger alla att hon är så snäll och fin och när vi är ensamma är hon oxå snäll och fin men så fort vi är tillsammans med andra så blir hon kaxig och ska tjafsa emot om allting.

* Nyårsafton, hade en fin och trevlig nyårsafton. Middag med en väns familj och sedan firades tolvslaget med kusin+familj+vänner :) Jag somnade med näsan inborrad i Lovas nacke - Lycklig.

* "16 and pregnant" maraton på www.mtv.se Jag är så glad att jag inte blev gravid vid 16 års ålder! Jag är så glad att Sverige är ett land där p-piller är vanligt bland unga tjejer.
Det är svårt nog att vara tonåring och det är svårt att vara mamma, tänk er då att vara tonåring OCH mamma! Och dessa omogna småpojkar...hur många killar är mogna (någonsin) att bli pappa?
Flickorna är inte heller mogna eller redo men de tvingas växa upp på nio månader. Det gör inte killarna.

* Paradise Hotel - Snusk, svek, backstabbing! Im lovin it! Höjden av meningslös underhållning :)

* LA baby!

Låtarna som rullar just nu: 18 and life - Skid Row, Uprising - Muse, Darkness on the edge of town (live) - Bruce Springsteen





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback