"Springsteen är briljant", "Bruce vill bara ha kul", "Bruce den allsmäktige"

Städade lite i söndags, rensade bland lite papper och så...hittade alla tidningsartiklar från Bruce's Sverigebesök 2009 och tänkte vad ska jag göra med dom här? Jag vill ju ha dom kvar men...ska jag bara lägga undan dom?

Så det fick bli ett litet collage!



Hänger numera på väggen i mitt vardagsrum, inte det finaste jag gjort :p men det får vara så tills jag hittar den perfekta Bruce postern att rama in.

Som ni säkert har förstått är Springsteen konserterna några av de bästa upplevelserna i mitt liv och jag ryser fortfarande när jag tänker tillbaka på första konserten och när han spelade Glory days. Just den låten var speciell. Total lycka.


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-01-05 @ 19:34:33

    Herre i min låda. Säg att det finns behandlingshem för sånt här.

  2. Postat av: Jonna

    2010-01-07 @ 11:52:40
    URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

    Varför det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback