Fredag

Heeey! :)

Idag är det fredag och jag är långledig! Det är rätt soft att bara jobba 75%, känns som att jag är ledig för det mesta...dock är det inte lika soft för ekonomin men jaja...
Sex dagar sen uppdatering...hm, kan det vara det fina vädret som inte låter mig sitta inne och blogga? Kanske det :)

Idag ska jag iväg och träffa Martin! Yay! Han är hemma från Aussie (för gott denna gång!) Vi ska åka inlines...ja, jag vet jag kmr att slå ihjäl mig, men jag var med min mor och syster igår och mamma köpte självklart alla skydd man behöver plus att jag ska använda min hjälm för första gången...jag vill inte dö. Dock kmr jag vara så jävla snygg!! Cykelhjälm, knäskydd, armbågsskydd och handledsskydd lär ju vara det snyggaste man kan ha på sig :D

Sen ikväll blir det en sväng med Mitra till kära Boule och berså där syster och Emlan jobbar, sen får man se vad natten har att erbjuda.

Det går bra nu :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback