Lediga dagar

Har vart ledig torsdag och fredag så jag och Lova har passat på att mysa och ha kul ordenltigt för nästa vecka åker hon bort och är borta från mig i tre veckor :( Men jag ska försöka se det som nåt positivt...lite egentid för mig och då får man sakna varandra lite...kan oxå vara bra :)

Iaf så har vi hängt med min kompis Sanna och hennes tjejer Naima och Aleah bägge dagarna, torsdagen var det ganska trist väder och vi hängde en stund i parken men sen var vi mest hemma hos Sanna. Fredagen var det grymt varmt och jag och Lova drog iväg till Trekanten och badade på förmiddagen, syster kom förbi en sväng oxå. Sen på eftermiddagen åkte vi och träffade Sanna och tjejerna och käkade middag där. Eftersom det är fredag så blev det pannkakor med glass :) Jag stekte pannkakor i nästan en timme, men det var det värt :)


Torsdagen, gungar i Bandängen


Naima, Sannas stora tjej


Kul!


Fredag, idag, vid Trekanten


Soligt


Gos


Lova och Sannas minsting Aleah

Imorrn ska det bli över 30 grader så vi drar till Flaten och badar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback