4 juni 2009

Igår var det var exakt ett år sen jag var på den första Bruce konserten...första gången jag såg Bruce live. En av de bästa kvällarna i mitt liv :) Minns hur tårarna bara rann när han kom in och publiken skrek som galningar, helt förstenad var jag...det bästa av allt var att kvällen kändes otroligt lång...det kändes som om den aldrig skulle ta slut.
Tre dagar senare, 7 juni, fick jag uppleva det igen fast denna gång var känslan annorlunda...den gången kunde jag slappna av mer för jag var inte lika chockad och lyrisk som första konserten :)


4 juni på Stadion, regnet öste ner dock inte på oss för vi hade sittplatser under tak :) En underbar kväll!


Tre dagar senare, 7 juni, solsken och ståplatser! Fucking amazing!

Jag längtar till nästa gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback