Crazy Frog

Igår var vi ute och firade min kompis Darias examen. Daria är nu, efter ett par års pluggande och barnledighet mellan det, färdig civilekonom!
Kvällen började med middag och förkrök hemma hos Darias mamma och sedan drog vi till Eken. Det var jag, Mitra, Daria och Terez. Vi mötte även upp Mitras klasskompis och hennes vän...vi hade skitkul!!! Dansade, drack och skrattade massor :) Lite senare kom syster dit oxå, jättekul!

Såhär var det meningen att jag skulle se ut

Favoritkjolen


Det blev utsläppt hår istället, kändes lite mer fest...här är jag och examenstjejen!


När vi sen skulle åka t-banan hem, jag och Lena, var det FULLT med folk, förmodligen pga gatufesten som hade varit inne i stan pga bröllopet...anyways, brevid mig, typ i mitt ansikte eftersom det var packat med folk, var den där hysteriska plågan Crazy Frog som var nån mobil app för några år sen och sen blev nån form av låt tror jag...Det var en man som hade ett stort sånt gosedjur! Just då var det hysteriskt roligt...för när jag försökte hitta nåt att hålla i mig i fick jag tag på Crazy Frogs fot..och tår och ja...det var kul!



Försök att låta bli att skratta när du är kalasfull och vänder dig till höger och får denna i ansiktet :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback