Kvinnor kan!

Idag började jag på mitt nya jobb! BB Sthlm. Fick redan denna första dag vara med om min första förlossning...det var sanslöst, så jävla coolt och jag hade gråten i halsen och tårar i ögonen under hela tiden. Man blir så förundrad över hur starka kvinnor ändå är, det är ingen lätt match det där! Det ser man när man är på andra sidan. När jag fick Lova tänkte man inte så mkt man bara gjorde...men när man ser det utifrån, vilken smärta, vilket jobb! Och då var jag ändå med på en förlossning som gick både bra och väldigt snabbt!

Jag fick en ny respekt för alla mödrar där ute :) Och jag har en känsla av att jag kmr att trivas grymt bra på mitt nya jobb!


Lova på BB


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-06-30 @ 18:41:26

    Ahh!! vill se dig och höra dig berätta om allt du är med om! så spännande! får ta en fika snart igen!

    vi flyttar ju till k-holmen i helgen, så kanske en du, jag och martin nästa vecka?

    KRAM

  2. Postat av: linda

    2010-07-04 @ 00:48:12
    URL: http://www.lindda-emma.blogspot.com

    wow va häftigt!!!!! Ja vi kvinnor kan verkligen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback