Lördagen

Lördagen började med fika med tjejerna på söder, sedan lite mer shopping, har shoppat alldeles för mkt sen skattepengarna kom men...Monki hade ju rea! Köpte en jättefin kjol och ett linne, det var 75% rea så det blev 75 kr för båda! Perfekt!
Sen åkte jag och syster hem till Fagersjö och käkade middag hos våra föräldrar, vi fick marulk och det var jättegott! Efter middagen åt vi ostbricka, drack rosé och kollade lite på fotbollen...sen drog jag och syster in till El Mundo och mötte upp Emelie där, tog varsitt glas rosé och som vanligt fick vi varsin shot som färdkost när vi skulle gå :) Emlan skulle hem till Born to run men jag och Lena drog till Strand och hade sjukt kul! Drack en massa rosé och bara tittade på folket som var där...asså, folk kan vara så himla konstiga och roliga! Vi träffade bla en Juan och en riktig laddergoat som hette Niklas som bla poängterade att det var så sorgligt att Aaliyah var död...skrattade otroligt mkt åt bägge! Vilka människor det finns asså :D

Nu ska jag hem till Sanna, Naima och Aleah för middag och mys!


Naima och Lova i parken förra veckan


Imorrn kommer hon hem igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback