Promenaddag

Så, igår hängde jag hela dagen med Emilia och lilla bebe :) Det var kul att äntligen få se pyret som nu har hunnit bli hela tre veckor! Hon är hur söt som helst. Hon har fina gröna ögon och massor med brunt hår, jag tyckte mig se röda tendenser i håret (hoppas!) tänk vad fint med gröna ögon och rödlätt hår på en flicka...oavsett tror jag att det kommer att bli en väldigt vacker flicka. Vi fikade i liljeholmen, gick promenad runt trekanten och vidare in på söder och i tanto osv. Sen blev bebe hungrig och vi tog en kaffe vid Södra station. Mys! Fler dagar som denna tack!

Kvällen spenderades med D. Blev bjuden på middag och sen promenerade vi runt hela kvällen och hade allmänt trevligt :)

För övrigt är jag helt fast på Oskar Linnros som vart med i både Snook (ta av dig din truckerkeps) och Maskinen (alla som inte dansar är våldtäktsmän). Hans debutskiva Vilja bli är helt underbar och jag lyssnar sönder min favoritlåt Debut nu...den går om och om igen...måste tvinga mig att lyssna på ngt annat!
Men checka Oskar Linnros - Vilja bli på Spotify

Här är "Debut" och "Ack, Sundbyberg"







På torsdag morgon drar vi till Skärgårn för midsommarfirande! Can't wait!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback