Bröllopet

Kollade lite på kärlekskonserten för Victoria och Daniel nu ikväll, det är det första jag ser av hela det här bröllopsjippot som har pågått i flera veckor nu och man kan ha vilken åsikt man vill om kungahuset och bröllopet osv men hon ser verkligen jättekär ut! :) Jag gillar det faktum att hon stod på sig, Daniel var inte accepterad men hon väntade ut Kungen...åtta år tog det och nu får hon gifta sig med en helt vanlig kille! Känns som den här kvällen förändrade min syn på henne lite, hon är ju jättevacker! Det här ju en historisk händelse och nu känns det lite dumt att man har vart så emot det...



Det är lite kul att Daniel blir utan efternamn när de gifter sig, han får gå från att heta Daniel Westling till Prins Daniel :D och Hertig av typ jämtland eller nåt landskap...men inget efternamn! Men det har inte Victoria heller, hon heter oxå bara Kronprinsessan Victoria av huset Bernadotte. Skumma seder...

Och vad snygg han är, lillebrorsan, Carl Philip...what I wouldn't do to him...



Men lite lik skådisen Orlando Bloom är han väl??



Jag skulle inte ha något emot att bli prinsessa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback