Friday I'm (not) in love

Har haft en bra fredag, träffade min vän Jenny, som jag träffar alldeles för sällan, och följde med henne till Frihamnen där hon skulle på casting för tv-programmet "Ensam mamma söker". Ett dejtingprogram där tre mammor dejtar ett antal män och ska sedan välja mellan dom. De gillade henne :) Hoppas hon kommer med! Jag brukar inte kolla på programmet i vanliga fall för det är så töntigt så man skäms, men om hon kommer med så kommer jag självklart att titta!

Sen har jag handlat Lovas födelsedagspresenter och förberett inför hennes kalas. Min tjej fyller 5 år på tisdag :) Hon ska ha kalas för kompisarna imorrn, hon har bjudit fem tjejer från förskolan, inga killar fick komma men hon gjorde ett undantag för sin kusin Alexander. Vi var och hälsade på Alexander i veckan och de är verkligen som syskon de där två, bråkar lika mkt som de leker och pussas :)

Inser nu att jag halvkollar på en film som går på tv som handlar om en tjej som hamnar brevid en kille på flygplanet som först verkar trevlig men som ganska snart visar sig vara helt psycho...inte uppiggande inför min LA resa...skulle väl vara typiskt.

Har jag skrivit att jag åker till LA? Snart :) I mitten av april drar jag och hälsar på Sunshine. Det ska bli så himla kul att träffa henne och så skönt att komma iväg, två hela veckor av kul och slappande och även lite egentid då hon kommer att ha skola en av veckorna...och förhoppningsvis har det hunnit bli ordentlig vår tills jag kommer tillbaka oxå :)

Min lilla poser




Ibland ser hon ut såhär oxå


Trevlig helg!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback