Glorious

Here she comes with her master plan, and I'm starting to lose control...

Andreas Johnson, Sveriges snyggaste sångare. Minns när hans debutlåt Glorious kom, då var jag 15 år :) Det var alltså 11 år sen jag såg denna man för första gången. Jag blev aldrig nåt fan, han blev aldrig speciellt stor...har inte riktigt koll på något annat han har gjort förutom några inhopp i Melodifestivalen. Nu är han med i år igen, med sitt vackra ansikte. Lyssnade nyss på låten, helt ok, men kommer inte att vinna. Han var med på Schulman show förra veckan, såg lite av det avsnittet, och jävlar vad han är fin. Härlig röst har han oxå, men lite trist musik. 

Här är The Games We Play

 

Sedan hittade jag även hans första tv-framträdande, en video av bandet han var med i innan han blev känd med låten Glorious, bandet hette Syndicate Rag och detta är år 1993 :D

Enjoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback