It must have been love

Den första konserten jag var på var när jag såg Roxette i Globen. Det var när jag var ca 8 år gammal. Jag älskade Roxette när jag var liten. Jag minns fortfarande lyckan och hur häftig jag tyckte att konserten var och att jag från den dagen älskade konserter och spelningar :) Det var alltid min favoritsak när man skulle fylla i "Mina vänner" böckerna "Att gå på konserter". Minns speciellt när de spelade Joyride och precis när de sjöng; "And she's telling all her secrets, in a wonderful balloon" släpptes en massa jättestora röda, svarta och vita ballonger ner, som studsade fram över publiken. Det tyckte jag var hur coolt som helst :)

Jag tycker fortfarande idag att den musik de gjorde då, för ca 20-25 år sen är jättebra, dock gillar jag inte den senaste musiken de gjort.
Marie var ju, tycker jag nu i efterhand, skitsnygg oxå! Grymt coola kläder och snygg stil :)




Hello you fool I love you, come on join the Joyride


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-03-18 @ 18:23:02

    hahaha, du är underbar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback