PEZ

Då var det dags för en ny vecka, en Lova vecka :) Det är så skönt när hon kmr hem igen, då sover man bra en vecka och det blir mkt mys här hemma.
Jag åkte båt i helgen och hittade en present till Lova, hon älskar PEZ och vill alltid ha nya figurer...så denna fick följa med hem till familjen Hamnström:


En jättepez i form av Hello Kitty! 


En fin bild fick jag...

Sen började hon larva sig som vanligt...




Lova hade även fått ett nytt spel tillsammans med sin Bamsetidning, det är en kortlek som visar en massa saker man ska göra så får de andra gissa vad man gör...typ som charader. Trodde att det skulle vara för svårt för henne men hon var jätteduktig :)




Kommentarer

  1. Postat av: Anonym

    2010-03-09 @ 20:12:32

    AH SHIT!!!!

    En san dara stor vill jag ha!!!!!

  2. Postat av: sunshine

    2010-03-11 @ 20:25:43

    heheh glomde saga att det var jag om ville ha den dara stora. pajja en san nar du kommer till LA. Foresten? kommer du i hag vad jag vill ha for karamell kungen eller maste jag skriva en ny lista??? OCKSA, sa undrar jag vad ditt konto nummer e sa jag kan slanga over lite pengar till dig.

    skra dra till designen nu, e fortfarande efter ocksa sa vill jag bara att denna vecka ska vara over. pa lordag ska jag dricka bars i sloen har jag bestamt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback