Söndagen i bilder

Eftersom Lova är hos sin far på sin födelsedag (30 mars) i år så hade hon och jag eget firande på söndagen istället :)


Dagen började med att jag sjöng för Lova och hon fick sina presenter av mig "Wow, vilket stort paket!" skrek hon förtjust när jag kom in med det :)


Lova kastar sig på paketet


Ett dockskåp! plus lite grejer till

Sedan gick Lova upp och kollade på tv, jag sov lite mer...kl var ju inte mer än 7, på en söndag! Aldrig i livet...sen efter en stund gick jag upp och vi åt frukost. Sedan ringde mamma/mormor och sa att de var påväg. De hade nämligen en överraskning för Lova. Vi åkte till cykelringen och Lova fick välja vilken cykel hon ville :) Så när vi kommer fram och går mot butiken så ser jag den, den jag vet att hon kmr vilja ha, jag såg den redan genom skyltfönstret, hon med...hon rusade fram till den, hoppade upp och cyklade runt och vägrade släppa den. Sen imorse när vi gick till förskolan sa hon; "Mamma...pappa har ju inte sett den finaste cykeln i världen. Min cykel." Hur stolt som helst :)


Såhär ser den ut :) Fast den ser väldigt liten ut på bilden, men den är rätt stor.

Sedan var det dags för danslek, som alltid på söndagar.


I omklädningsrummet innan

Sedan åkte vi hem till mamma/mormor och pappa/morfar


Lova och mormor hängde upp grejer i påskriset


Och jag bakade :)


Jag bakade Snoddas, eller jag kallar det för chokladrutor, vissa kallar det för kärleksmums eller nåt sånt...


Men i denna kakbok kallas dom för Snoddas.


Sen fikade vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback