Ny vecka!

Idag har jag sprungit runt på stan och spanat presenter till både min syster som fyller år på torsdag och Lova som fyller år nästa vecka. Det jag kom hem med var...två tröjor, en jeansskjorta och en oversized kavaj till MIG! :D Så nu har jag inga pengar kvar till födelsedagspresenter till tjejerna haha...får bli på torsdag när lönen har kommit :) Vet iaf vad jag ska köpa till bägge två.

Igår hämtade jag Lova på förskolan och åkte till Annas salong för klippning av Lova


"Vet du vad!" säger Anna "Du kan få nån färg i håret oxå om du vill!"  Jag hatar sånt :p Men klart hon ska få färg i håret när hon vart hos Anna :) Så en rosa slinga blev det



Anna klippte en lugg och Lova blev jättefin i håret!

Före:

Efter:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback