Bruce Springsteen

Igår kväll när jag åkte hem från jobbet så lyssnade jag på Bruce på ipoden...då kom en liveversion av Atlantic City som jag inte hade hört förut. Jag älskar när det händer. Jag har alla skivor han har släppt och brukar shuffla mellan dom, han har så mycket musik att jag hela tiden upptäcker, för mig, nya låtar och jag får nya favoriter hela tiden...det är underbart! Jag tror inte att jag någonsin kommer att känna för någon annan artist så som jag känner inför hans musik. Det är äkta kärlek och äkta kärlek försvinner aldrig. Jag längtar tills jag får chansen att se honom live igen, första konserten var utan tvekan ett av mitt livs bästa ögonblick.


Bild från en intervju från 1978. Hur kan man vara så snygg?


För alltid - I love it!

Atlantic City - Live i NYC 2001



Cover me (min favoritlåt just nu) - live 1984



The River - Live tillsammans med Sting, vet inte vilket år men det är från 80-talet någon gång, helt underbar version...ett av mina favoritklipp på youtube. Jag älskar att de delar mick...så klassiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback