LOST

Idag har jag bara legat hemma hela dagen och tittat på LOST, säsong 5! Fick låna boxen igår av Amanda och nu jävlar ska jag se klart serien! Följde den förut fram till säsong 5 började men den var så snurrig att jag inte hängde med så jag slutade titta...men nu är jag inne i det igen! :) Det är så spännande och så vridet. Varje avsnitt slutar med att man drar efter andan och vill se nästa avsnitt direkt...och det är flera; "Whaaat!?" under varje avsnitt. Jag rekommenderar verkligen folk att se Lost nu när det är helt klart oxå, serien är ju slut. Sista avsnittet har sänts i USA. Så fixa alla säsonger och låt er falla för Lost!

Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning, sen blir det middag (och kanske ett avsnitt till av Lost) innan jag drar på bio med Jonte!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback