Socker

Ok, jag har ett starkt sockerberoende som jag ständigt faller tillabaka i...men inte denna gång! Jag har kommit på att inget blir annat än vad man gör det till...jag kommer inte att bli smal om jag inte tar tag i det själv, jag kommer att fortsätta äta smågodis och dricka cola varje dag om jag inte gör något åt det själv...så när jag kom hem från Venice hade jag en dag på mig som jag fick äta och dricka vad jag ville...jag kan säga att jag bokstavligen tryckte i mig godis ända tills jag gick och la mig, med ångesten att imorgon börjar det, detoxen från sötsaker...visst låter det trevligt? Det är det bittra sanningen...

Så nu har det gått en vecka utan sötsaker. Det är skitjobbigt...haha det låter skitlöjligt men det är sånt jävla sug. Jag är glad att jag aldrig har provat några seriösa droger, hade ju fastnat direkt om jag inte ens kan hantera sockersuget liksom :D Men jag tänker att, jag lider nu men sen, när jag är smal och stolt över min kropp, då kommer jag att njuta...

Men ibland känns det som att världen är emot en...som idag...

Jag kommer hem efter att ha käkat lunch med min mamma, känner det så fort jag kliver innanför porten...hela trapphuset doftar kanelbullar, åh det luktade så gott! Nån jävel som bakar kanelbullar...och som om inte det var nog så sen när jag hade varit och hämtat Lova på förskolan så doftar hela trapphuset av kladdkaka! Någon bakade kladdkaka!! Wtf! Det borde vara förbjudet när man har en recovering sugaraddict i sitt trapphus...jag kämpar ju här människor! Kan ni inte se det!? Funderar på att sätta upp en arg lapp, någon måtta får det fan vara!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback