Born to run

De senaste två dagarna har jag jobbat kväll och natt så då har jag haft dagarna lediga, så jag har passat på att ta sköna promenader, i måndags var det visserligen inte jätteskönt då det var kallt och regnade litegrann...men igår var det super! Jag fick med mig Emelies (och syrrans) hund Emilio som sällskap oxå! Det var skoj! Första gången jag var ute med en hund ensam :p Dock är han världens mest ouppfostrade hund så det är tur att han bara väger typ 5 kg...
I måndags gick vi en timme eftersom det regnade, men igår gick vi långa rundan, två timmar, runt Årstaviken...jag älskar att gå runt Årstaviken, det är en sån härlig runda speciellt när det är fint väder :)


Emilio "Born to run" Nilsson. Jag var ju tvungen att ge honom ett bra smeknamn ;)


Årstaviken

När vi hade gått vår långpromenad hittade vi Emelie och Syster på balkongen...så eftermiddagen spenderades där, tills det var dags att göra sig i ordning för jobbet!


Det här ser nästan ut som att det skulle kunna vara jag :) Men det är det inte, det är Emelie, med nyfärgat snyggt svart hår! woop woop!...och Emilio såklart, alltid med svart hår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback