Tattoo Mania

Är sugen på en ny tatuering...ja, jag vet, jag gjorde precis en ny...men jaja...Jag vill iaf ha mer, surfar runt lite och kollar just nu på kändisars tatueringar...kom på att en tatuering som artisten Pink har faktiskt inspirerade till min Lova tatuering...hon har en snirklig text som går runt handleden där det står "what goes around comes around". Jag är absolut inget Pink fan men jag gillade konceptet av ett "armband"...



Jag tycker dock att min är mycket finare, snyggare typsnitt!


Nygjord!

För övrigt såg jag en tjej på Trädgårn i lördags som hade en exakt likadan stjärna som jag har på insidan av högra handleden :D Lika stor och på samma ställe, lite kul...dock är det väl inte jätteovanligt med stjärnor...
Lova tatueringen däremot, den tror jag faktiskt bara att det är jag som har :)

Hittade även lite Bruce tatueringar på nätet, inte många men ett par stycken;




Från skivan Magic


Wow....


Text från Bruce låt Human touch, tjejen som har tatueringen heter Tegan och har tillsammans med sin tvillingsyster Sara en indiepopgrupp...Har hört talas om dem men aldrig lyssnat.

Det var bara dessa jag hittade, om nån hittar fler så tipsa gärna i kommentarsfältet!

Jag gillar fortfarande min bäst :)


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-05-19 @ 07:25:03

    Ah! Jag hittade en kompis till en kompis på helgon-forumet med ett grenverk tatuerat över ryggen. Den vackraste tatuering jag sett faktiskt! Z har en kompis också som tatuerat en japansk fisk med tant över ryggen.. också den vacker! Jag är också tatueringssugen.. ska nog göra en copycat av ditt inlägg idag. martins är väl också väldigt fin?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback