Jobb

Åh vilken dag! Trodde aldrig att den skulle ta slut...riktigt tungt på jobbet. Då brukar ju tiden flyga fram och det gjorde den...samtidigt som den gick långsamt...skumt....
Ibland undrar jag varför jag har valt att jobba inom vården, varför jag inte bara tar ett enkelt jobb med enkla arbetstider och noll stress? Antar att jag måste vara en genuint god människa ändå...

Förresten har jag inte skrivit om mitt nya jobb! Har fått sommarjobb på BB Sthlm :) De har både förlossning och eftervård vilket innebär att jag kommer att få vara med och förlösa bebisar!


Såhär ser jag ut när jag jobbar (2009)


Såhär ser jag ut när jag är med på operation (2009)


Ambulanskläderna är ändå snyggast!


Kommentarer

  1. Postat av: Ems

    2010-05-09 @ 10:40:13

    GRATTIS!! vad kul!! BB Stockholm på SÖS eller i Danderyd? Håller jag igen lite till och det blir fullt på BB kanske vi möts;)

    PUSS

  2. Postat av: Jonna

    2010-05-09 @ 22:23:18
    URL: http://getyoursexyon.blogg.se/

    Det är på Danderyd jag ska jobba :) Börjar inte förrän 15 juni så du har nog fått innan dess får vi hoppas! Annars hade det ju vart jättekul...dock kanske lite skumt :p

  3. Postat av: Ems

    2010-05-11 @ 07:07:38

    ah, det vette fan=) hade hellre haft dig som barnmorska än ngn jag inte alls känner och inte vet pålitlighetsgraden på;)



    Men du har rätt, till den 15 juni tänker jag verkligen inte vänta.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback