Veckans vackraste #2

Denna vecka är det en kvinna som är veckans vackraste (Sorry Emelie, jag vet att du hejade på Bruce...)

Ok, vissa människor kan jag förstå att alla inte delar min åsikt om, men Natalie Portman är en av de kvinnor som jag inte tror att det finns någon som inte tycker att hon är vacker. Hon är så enkel men ändå inte. Hon är genuint vacker och jag kan inte tänka mig att det finns någon som inte håller med. Hon är även en väldigt bra skådespelerska, är med i en av mina favoritfilmer "Closer" och en mängd andra bra flmer.




Från filmen Leon






Från filmen Closer *Älskar*




Kommentarer

  1. Postat av: Emilia

    2010-05-24 @ 06:48:38

    Håller fullständigt med!

  2. Postat av: Linda

    2010-05-25 @ 23:08:55
    URL: http://www.linda-emma.blogspot.com

    JAAA hon är sååååå vacker!!!! Håller med dej!

    Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback