Back in the game

Sådär. Nu har jag fixat en sladd till min laptop :) Dock har det inte vart megajobbigt utan den, bara då när jag inte kunde sova...då hade jag behövt serier. Det mesta krafs på nätet är trist ändå, men som sagt det jag verkligen har saknat och känt att jag behöver en dator till är serier och spotify! och ladda min ipod. I övrigt skulle jag nog klara mig utan. Har saknat att blogga oxå, men det har nog vart bra att jag inte bloggat senaste tiden, hade kanske kommit ut för mkt privat känslotjafs...
Dock har jag under tiden jag varit utan dator gjort ca 50 blogginlägg i mitt huvud...varav inte ett enda som jag minns nu :p
Nu har jag halsfluss. Började i lördags, kände av febern men knaprade alvedon och tänkte positiva tankar, "jag ska på halloween fest ikväll, inte vara sjuk!" Det gick bra, fram tills ett tiden på natten då jag drog mig hemåt och vägen hem kändes som en evighet...söndagen spenderades utan undantag i sängen. Jag var så grymt varm, har nog aldrig haft så hög feber och så svullen hals, då var det riktigt synd om mig. Måndagen var inte så bra den heller, då var halsen så svullen att alvedonen inte kom igenom, men då gick jag till läkaren och fick penicillin. Nu är det ok, ska jobba imorrn så..,det får vara bra nu. Så himla skumt, jag har ändå vart ganska frisk av mig som person men nu de senaste månaderna har jag vart mer sjuk än nånsin. Måste börja äta vitaminer.
Jobbet gillar jag nu igen. För nu är det lugnt (peppar, peppar) :) Jag gillar ju egentligen mitt jobb väldigt mkt men när det inte finns läkare på plats och jag måste göra saker jag inte kan eller ens har befogenhet för så känns det jobbigt...det är ju ändå ganska viktigt att det blir rätt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback