Can I get a fuck you

Idag avbryter jag det vanliga jobbet med cancervård och sånt som drar ner mig med lite barnafödande :) Idag ska jag jobba på mitt extrajobb och förhoppningsvis välkomna nån liten parvel till världen. Det är bra med lite friskvård istället för sjukvård ibland. Det behövs. Peppar med lite hip hip, Jay-Z framförallt.
Funderade lite på det här med idioter. Har en vän som precis lämnat sin kille, eller ja, sitt ex. Han har vart skit i flera år och nu, nu när hon lämnat honom börjar han skärpa sig. Hon har bett honom bete sig normalt i ca fem år...men det krävdes att alla hennes känslor skulle ta slut för att lite förändring skulle ske. Nu tror han att det ska bli bra igen. Sorgligt. Han har förlorat så in i helvete, jävla loser.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback