Vinterprojektet

Är ledig i två dagar nu. Hur skönt som helst då jag jobbat hyfsat mycket på senaste. Anyways, så har jag satt igång med mitt vinterprojekt idag! Lova och jag ska byta rum. Hon behöver större säng och skrivbord plus att hon har en miljon saker så hon behöver större rum. Därav bytet. Jag får hennes pytterum och hon får mitt  sovrum. Ska köpa nya möbler, förvaring och så till Lovas rum oxå. Idag har jag spenderat dagen med att måla om hennes rum, som ska bli mitt, för jag ville inte ha ljusgula väggar.

Innan

En tejprulle, ett antal tidningar och tre timmar senare...

Bruce är självklart med :)

Färgen. Salvia heter den.

Work in progress

Första lagret klart!



To be continued...


Kommentarer

  1. Postat av: Emilia

    2010-11-22 @ 21:55:21

    FINT! och grattis grattis till din syster! Men jag förstår att det känns jobbigt att hon drar. =/



    Saknar dig, en kaffe snart tycker jag!

    KRAM

  2. Postat av: Kajsa

    2010-11-26 @ 19:16:49

    ser grymt ut. Har tappat min mobil... jag vet, igen! har bestamt mig for att skita i att kopa ny for robba skall ge mig gamla iphonen nar jag kommer till swea. internat kontakt tills dess, dryga manaden kompis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback