Konichiwa Records

Så...i torsdags var jag ledig och spenderade hela dagen inne i stan med Martin. Vi var bla i en antikaffär vid Odenplan som vi båda gillar :) Där hittade jag den här fina väskan:


Sedan tog vi en promenad in mot centralen. Martin letade efter en sjal/halsduk. Det tog hela dan. Vi tog en fikapaus på Vetekatten, faktiskt ett av mina favoritfik trots att jag nästan aldrig fikar där för tyvärr är man ju sällan inne i stan...men så det var nice!
Sedan fortsatte vi jakten på en sjal/halsduk, vi gick in i VARJE affär på Drottninggatan och till slut hittade han en :) Då var vi hungriga och åkte till Fridhemsplan för att käka sushi...finns en sushirestaurang som jag verkligen gillar där. En riktigt bra dag med andra ord! :)
Jag fick även äran att ta över en tröja som Martin beställt från nätet men som var lite liten för honom, sån tur att jag oxå ville ha en sån!

Min nya myströja :) Robyns skivbolag, Konichiwa Records.


Kommentarer

  1. Postat av: Martin

    2010-09-07 @ 20:41:41

    Det är tur att man inte är så kräsen när det gäller halsdukar ;) :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback