Lördag

Idag har jag jobbat. Det var en perfekt dag på jobbet :) Ingen huvudvärk idag heller! Det var tillräckligt mycket att göra för att jag skulle vara upptagen hela tiden, men ändå hinna sitta ner och prata med patienterna emellanåt. OCH jag hann äta lunch, nästan i lugn och ro :) En bra dag på KS.
Lova sov hos mina föräldrar eftersom jag skulle upp vid 5...så de har spenderat dagen på Skansen. När de kom och hämtade mig på jobbet visade Lova alla foton hon hade tagit. Jättefina kort! Hon är verkligen duktig på att fota min lilla tjej :)
Imorgon ska Lova på teater med min mamma. Då ska jag tvätta och städa här hemma och jag ser faktiskt fram emot det. Det är så jäkla skitigt här hemma så nu börjar jag tröttna :p Imorgon ska det vara glänsande här igen. Nice inför en ny vecka.
Fan, på måndag är det 14 dagar kvar till NYC! Jag börjar verkligen se riktigt mycket fram emot det nu, blir alldeles pirrig och glad när jag tänker på det. En hel vecka någon annanstans! LOVELY.
Ikväll ska jag och Lova bara äta gott och mysa...har en del serier att ta igen sen när hon har somnat oxå. En ganska perfekt lördagskväll med andra ord :)

Central Park april 2009


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback