Lördagen

Vaknade upp hos älskling som hade stuckit iväg till jobbet, jag själv sov till 10-tiden! Det är ovanligt nuförtiden, jag sover inte så bra. Somnar sent på natten och vaknar ändå tidigt och är jättetrött men kan inte somna om...beror nog på att jag vart sjukskriven igen en vecka.
Anyways, var aspepp redan när jag åkte pendeltåget hemåt där på morgonen :) Sen vart det fika inne i stan med mina sjukskötersketjejer plus cowboys.

Jonna, Ylva, Bebis och pyjamas.

Nina

Bebis är livlig

Sedan var det meningen att jag skulle hinna hem mellan men det gjorde jag inte så jag åkte och mötte upp Jonte direkt på O´learys där han hade kollat på fotboll. Eftersom det inte är mitt favoritställe så gick vi vidare till en irländsk pub där vi hade det riktigt nice! Det var ett jättebra irländskt band som spelade :)

Elektrisk banjo är fan det coolaste som finns!

Jonte sjunger med!

:)
Sedan blev Jonte för full och åkte hem så jag drig vidare och mötte upp finaste tjejerna på Trädgårn. Det var bartömning och sista kvällen på året. Helt magiskt var det. Tror att jag log från det att jag kom in tills vi gick :)


Emmy och Amanda

Sangria i ölglas...slurp sa det!

Som sagt...slurp!

Gänget som ska till NYC!

Jag och Emmy

Bästa DJ´s!

Hejdå Trädgårn, ses nästa sommar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback