Bikini

Gick runt lite på Åhléns häromdan och såg alla bikinis som finns. Som vanligt kollade jag åt ett annat håll och tänkte att nej, prova binkis gör jag inte. Har alltid vart en ångestfylld grej, att köpa bikini. Och dessutom har jag inte vart på solsemester på flera år, så jag har inte behövt någon bikini, badar typ inte i Svea. Men så kom på att vi åker till Spanien rätt snart ändå och att min bikini var lite stor redan förra året, så nu lär den ju åka av om jag badar...dvs, jag behöver ny bikini. Suck tänkte jag och plockade på mig två och provade...satt helt ok faktiskt. Men jag ville kolla lite mer innan jag köpte. Var ute efter en lite navy inspirerad eller 50-tal inspirerad. Så hittade jag denna på asos.com och klickade hem den. Så får vi se om den passar. De har gratis frakt och gratis retur, bra skit!



Provade även en jeansväst på H&M igår, men jag vet inte...asså det är ju så jävla snyggt på andra, men jag vet inte om jag kan ha en.


Fast den jag provade var en lite mindre modell. Äh, jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback