Helg!

Åh vad glad jag är att det är helg! Jag är ledig fredag och lördag, men jobbar kväll på söndag, helt ok, måste göra mina obligatoriska helgpass på jobbet.
Soligt och varmt är det oxå :) Det enda som jag inte gillar med det är pressen att man måste vara utomhus, man får dåligt samvete om man sitter hemma en fin dag. Det är det sämsta med våren. Därför jag gillar höst. Anyways. Jag sitter inne, ska ut senare. Så skönt att bara göra ingenting när man är ledig. Gick upp tidigt imorse ändå, åkte och hämtade ut Lovas nya pass sen åkte jag hem och såg första avsnittet i miniserien "The Kennedys". Verkar bra, asså Joseph Kennedy, farsan, verkar ju ha varit ett riktigt praktarsel. Men kul att lära sig om familjen Kennedy.

Såhär blev Lovas nya passfoto:

haha :D Asså det är nog ingen som blir bra på passfoton!
Bara för att vara rättvis ska jag visa mitt oxå:

Så jävla snygg.
Ikväll ska jag på konsert och sen, förhoppningsvis, skype med Kajsa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback