Helgen

På fredagen käkade jag middag hos Em, sen drog vi in till söder en sväng, till Pet Sounds där vi drack lite bubbel. Sen kom D förbi och vi åkte hem.

Lördagen jobbade jag kväll, efter det åkte jag förbi en 30-årsfest lite snabbt och sedan drog jag och Em till Strand. Det var en rätt så lugn och städad kväll. Jättebra musik i matsalen. Hängde lite med Kajsas bror som, som vanligt, får mig att sakna henne ännu mer iom att han är så himla lik henne :)

Söndagen spenderade jag tillsammans med Em. Vi käkade lunch på Louie Louie, som har godaste tonfisksalladen ever! Och även världens godaste blåbär/hallonpaj med vaniljsås. Vi vandrade runt lite på söder. Såg att min favoritgodisbutik har stängt! :( La klart ett pussel som jag börjat på i veckan och sedan åkte vi hem till Amanda där vi käkade middag.

Det var min helg. En helt ok helg :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback