Sony Ericsson Xperia Arc

Just det, jag köpte ju en ny telefon idag! En smart en med surf och grejer! Så nu är jag inte så efter längre :p Nu (om 5-10 arbetsdagar) kan jag oxå surfa överallt och snacka "appar" :) Var och klämde på lite olika telefoner och jag gillade den här bäst, funderade på en iphone men kände att de är ju rätt gamla nu, de modeller som finns, i sånt fall skulle man nog vänta på en ny modell. Anyways, denna skönhet blev det!


Den är skitstor; 125 mm x 63 mm x 8,7 mm, I love, och den väger nästan ingenting, 117 g!
En Iphone 4 tex. är mindre; 115.2 mm x 58.6 mm x 9.3 mm men lite tjockare och väger mer, 137 g.

Men ja, det blir nog bra. Alltid kul med nya grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback