Dream on, dream until your dream comes true

Jag drömde att jag träffade Bruce inatt :) Förstår ni hur glad jag var imorse? Eller ja, egentligen var det ju inte så kul att vakna från denna underbara dröm men ja, vakna måste man ju. Anyways, var på en Bruce spelning, en mindre sådan och efteråt gick han förbi mig och jag sa; "You are my favourite musician of all times, I love you" haha :p Bra replik Jonna. Men ja, det funkade för han gillade mig och vi hookade :D mer än så tänker jag inte berätta men jag var en mycket lycklig kvinna :) Bäst av allt var att det var Bruce i 30 årsåldern, dvs han såg ut ungefär såhär:



Och det var så verkligt att känslan fortfarande sitter kvar i min kropp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback