Konstnär

Var inne på Gynnings blogg och kollade lite på hennes konst. Vilket påminde mig om att jag ville bli konstnär när jag var liten. Överallt där man skulle skriva vad man ville bli när man blir stor så står det Konstnär på mig :) Lite kul idag eftersom jag knappt kan rita en streckgubbe, men jag tyckte att det var så himla kul och rofyllt att rita när jag var liten, det var i princip det enda jag gjorde. Jag var inget sånt barn som klättrade i träd, jag spenderade den mesta av min tid vid skrivbordet och ritade eller läste. Klart jag var ute massor oxå men ja, mycket tid vid skrivbordet var det. I den bemärkelsen är Lova ganska lik mig :) Ofta när jag kikar in i hennes rum för att se vad hon håller på med så ritar hon, nästan jämt. Eller färglägger. Detta gör mig otroligt glad.
Jag skulle älska om hon blev lite kreativ, till skillnad från mig :)


Kommentarer

  1. Postat av: Kajsa

    2011-02-18 @ 01:40:22

    Jag hoppas ocksa att Lova blir kreativ, iskillnad fran dig :P Hon har ju ratt tankegang an sa lange.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback